Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Στα βουνά, στους ποταμούς, είν' οι "Πάπυρος-Λαρούς"!

 

Στα βουνά , στους ποταμούς
είν' οι "Πάπυρος Λαρούς".
Τις κοιτάζεις μια φορά)
κι έχεις δέκα ντοκτορά,

τις κοιτάζεις δυο και τρεις
γίνεσαι καθηγητής
κι αρχηγός και πρύτανης
και σοφός όσο κανείς...
..................................
Κυπαρίσσι μου ψηλό,
φεγγαράκι μου γλυκό,
φέξτε μου για ν' ανεβώ
στο βουνό το δάσκαλο
στο βουνό τον ασκητή
και τον παρηγορητή.
.................................
Στα βουνά, στους ποταμούς
είν' οι "Πάπυρος Λαρούς",
στου σπουργίτη τα φτερά
στα  κρουστάλλινα νερά.

Κάθεσαι , και μελετάς
στο σκαμνί της ερημιάς,
κρίνος του βουνού να βγεις,

σαν σε πάρει η μάνα-γης.
....................................
Κυπαρίσσι μου ψηλό,
φεγγαράκι μου γλυκό,
φέξτε μου για ν' ανεβώ
στο βουνό το δάσκαλο
στο βoριά τον ασκητή
και τον ξομολογητή.